Hvem udskriver LDN

Hvem udskriver LDN?

Liste over hvem der udskriver LDN i Danmark

Herunder finder du den aktuelle liste over hvem der udskriver LDN.

LDN Foreningen har fået tilladelse til at offentliggøre listen for dens medlemmer af foreningen (Se tilladelsen nederst på denne side), og derfor må listen IKKE videredistribueres til andre ikke-medlemmer.

Listen med “Hvem udskriver LDN” kan ændre sig fra dag til dag, og vi vil forsøge at holde listen opdateret. LDN Foreningen kan ikke holdes ansvarlig for evt. ændringer eller fejl i oplysningerne, da vi ikke har mulighed for at undersøge rigtigheden af oplysningerne. Oplysningerne er udelukkende baseret på medlemmers/brugeres erfaringer.

Derfor må du meget gerne kontakte os, hvis du kender andre læger, som udskriver LDN, men som ikke står på vores aktuelle liste. Dette gælder naturligvis også hvis du oplever, at en læge fra listen ikke længere vil udskrive LDN. Send gerne disse informationer til kontakt@ldnforeningen.dk

Tilladelse fra Datatilsynet

LDN Foreningen har haft kontakt til Datatilsynet for at få bekræftet, at vi har lov til at have denne liste stående på vores medlemssider. Svaret kan ses i nedenstående svar fra Datatilsynet.

Hvem udskriver LDN