Donation

LDN Foreningen tager gerne imod donationer til at fremme vores arbejde.

Privat donation:

Er du privatperson, skal du sammen med donationen oplyse dit CPR nummer sammen med indbetalingen, og vi indberetter beløbet til SKAT, så du får fradrag for donationen. Bemærk venligst at der ikke gives fradrag for donationer over 16.300 kr. i 2019 pr. indbetaler.

Erhvervsdonation:

For virksomheder gælder samme regler som ved privatpersoner – dog skal der oplyses CVR nummer ved indbetalingen.

Donationer bedes indbetalt til vores bankkonto 6880-1102580

Hvad går pengene til?

Alle donationer går til at fremme kendskabet til medicinen LDNLow Dose Naltrexone, der ikke må blive kendt, fordi den virker.

LDN er, modsat mange andre medikamenter, stortset uden bivirkninger og hjælper et stort udvalg af lidelser, hvor der i dag anvendes kostbare medikamenter, som desværre ofte har en række uønskede følgevirkninger.

LDN foreningen er ikke imod disse medikamenter, da de kan hjælpe brugeren, men vi vil gerne gøre opmærksom på, at LDN også kan virke, og uden disse ubehagelige følger – og ikke mindste ofte til en væsentlig lavere pris.

Vi har eksempler på medicinudgifter, der er faldet fra 29.000 kr. om måneden til ca. 100 kr., og personen blev først hjulpet, da vedkommende fik LDN.

Mange brugere af LDN vender tilbage til arbejdsmarkedet i større eller mindre grad end på andre medicintyper.

Samfundet kan derfor spare en masse udgifter til medicin ved at tilbyde patienter LDN. Denne besparelse kan således gøre gavn andre steder, og arbejdsgivere vil få ansatte, der kan arbejde flere timer og med færre sygedage.

Derfor har vi startet foreningen, så LDN kan blive tilbudt langt tidligere til flere mennesker end når først alle andre muligheder er udtømte.

Med andre ord – en win-win situation for alle parter.

LDN foreningen tjener IKKE penge ved salget af LDN ved at udbrede kendskabet til LDN.