Bliv medlem

Her kan du tilmelde dig LDN Foreningen 🌹

Udfyld blot nedenstående tilmeldingsblanket, og send blanketten afsted til os ved at trykke på knappen “Tilmeld”.

Du skal nu selv beslutte dig for hvordan du vil betale dit kontingent. Vi modtager betaling ved alm. bankoverførsel til TotalBanken  6880-0001102580 eller Mobilepay MyShop til nr. 342634.

Efter du har betalt kontingentet, vil du modtage en ny mail fra os med dit medlemsbevis samt en lille beskrivelse af hvordan du får adgang til de lukkede medlemssider. Vi forsøger at sende denne mail indenfor 4-5 dage, men fortvivl ikke hvis der skulle gå lidt længere end det. Vi kan i perioder have meget travlt. HUSK at kigge i din spammail, da vi desværre oplever at vores mails kan blive opsnappet. Hvis ikke du modtager en mail med dit medlemsbevis fra os i løbet af 5 hverdage, så skriv endelig en mail til os på medlem@ldnforeningen.dk, så vi kan hjælpe dig.

Kontingent

1 årskontingent koster 200 kr. og gælder fra den dag du melder dig ind. Når det er tid til fornyelse af dit kontinent, vil du modtage en mail fra foreningen med en ny betalingsfaktura.

Skulle du ikke ønske at forny dit medlemskab, skal du sende os en mail på medlem@ldnforeningen.dk, så vi kan få dig slettet som medlem.

Medlemsfordele

Som medlem af LDN Foreningen har du pt. følgende medlemsfordele:

• Adgang til lukkede medlemssider på hjemmesiden

• Telefontid til råd og vejledning omkring LDN

• Det er muligt at have LDN Foreningen med som bisidder ved samtaler med lægen om LDN
  • Adgang til liste over læger/klinikker som udskriver LDN

• Adgang til vores lukkede Facebookgruppe

• Rabat på foredragsbilletter og bøger købt igennem LDN Foreningen

Handelsbetingelser:

Læs vores handelsbetingelser grundigt igennem inden du tilmelder dig.

TILMELDINGSBLANKET

Land