Forandringsledelse i krop, kost og motionsvaner

Forandringsledelse i krop, kost og motion

Onlineforedrag onsdag 24. april kl. 18:30

Du har brugt oceaner af tid og penge, rådgivning, kosttilskud, piller og research for at få det bedre, men alt det du bliver præsenteret for, passer aldrig 100% til dig?

Du er ved at drukne i 1000 forskellige eksperters råd og vejledning og har svært ved at navigere rundt i junglen af sundhed, trivsel, sygdom, og du gør alt men intet forandrer sig.

Forandringsledelse handler om hele mennesket, slut med symptombehandling, slut med at gætte og famle dig frem mod balance i sind, sjæl og krop.

Det hele hænger sammen.

Hvordan kan du heale og genoprette kroppen uden medicin og tilskud?

Hvordan bliver du din egen ekspert og rådgiver?

Ved at aflære gamle mønstre og starte forandringen hen imod at forstå din krop, vaner, motion og kost kan du genoprette balancen.

Kristine beskæftiger sig med forandringsledelse i mennesker, det handler om årsagsbehandling og læren om helhed. Det er kvantemedicin og viden, som er tilgængelig for, at helbredelse og balance kan genoprettes.

Kristine har flere uddannelser bl.a. Krops- og psykoterapeut, Healer, Sexolog, Ayvurvvedisk medicin, kost og praksis , Clairvoyant, Parterapeut , Underviser, censor og foredrags holder, Journalist mm.

Pris 50 kr., gratis for medlemmer af LDN Foreningen.

Tilmelding til kontakt@ldnforeningen.dk