Flere diagnoser

Fibromyalgi, lavt stofskifte, kroniske nervesmerter

Jeg har fibromyalgi, lavt stofskifte, kroniske nervesmerter efter operation for diskusprolapser i lænd og nakke og lider af migræne.

I 2019 skulle jeg trappe ud af mange års forbrug af Oxycontin. Jeg var oppe på 80 mg om dagen og jeg frygtede hvordan det dog skulle gå uden.
Det tog mig ca 4 mdr at trappe ud med hjælp fra Smerteklinikken i Herlev.
Efterfølgende satte de mig over på LDN som langsomt blev trappet op. Allerede efter 14 dage kunne jeg mærke ny energi og langsom begyndte det at virke på mine smerter.
Jeg landede på 4,5 mg og er stadig på samme dosis.
Jeg vil ALDRIG undvære LDN!
Det har været en lifesaver for mig og jeg er så taknemmelig for at jeg kom over på det og ikke længere er afhængig af opioider.

Og LDN foreningen har været en kæmpe hjælp i jeres gruppe for medlemmer på Facebook. Tak for jer og for at I hjælper så mange ved at udbrede budskabet om hvad det kan.
Mit liv er helt anderledes i dag. Selv min tandlæge skrev til mig på sms den første gang hun så mig efter opstart, at hun kunne se en helt anden gnist i mine øjne. Som om det var en helt anden person der kom ind af døren.

Jeg skal stadig passe på og huske balancen så jeg ikke gør for meget og jeg har stadig dårlige dage. Men nu kan jeg nøjes med et par dage af gangen. Jeg kan også træne så mine muskler bliver styrket.
Ja idet hele taget føler jeg at mit liv er blevet 100 gange bedre end da jeg var afhængig af opioider. Og jeg fortæller alle om LDN, som jeg tænker kan ha glæde af det.
Jeg håber at det bliver udbredt til mange flere læger så det bliver mere anderkendt som smertestillende og kan hjælpe mange flere.

Vibeke, 55 år